tisdag 6 oktober 2009

Det lackar mot...

...nä jag vill inte skriva det! Ni fattar nog vad jag menar.

Men idag kom i a f den första "klappen" - eller åtminstone ett paket vars innehåll skall plockas fram först i slutet av december. Nämligen tre jultallrikar av Stig Lindberg som jag ropat in på Tradera. Jag har några sen tidigare, och tanken är inte att ha dem på väggen utan såklart att äta på under helgerna!


Tallrikar till lilla hunden blev det också inhandlat idag. På Bolagret fanns dessa färgglada skålar till en billig peng:

3 kommentarer:

  1. Snygga tallrikar! Och även om man inte behöver nämna ordet kan man ju förbereda sig liiite inför de där dagarna i slutet av december. ;-)

    Verkar som att ni fått det riktigt mysigt i stugan också. Den där soffan ser ju urfin ut, vilken bra sak att få med på köpet!

    SvaraRadera
  2. Så fina!!

    Klart du ska skriva att det lackar mot JUL! Jul är ju mysigt ju! Kanske är det lite tidigt men vips så har det gått två månader och så är vi där...nästan i a f.

    SvaraRadera
  3. Ha,
    Vi har 30 jultalrikar som ungarna äter på varje dag. Vi var först!

    Kul nu fick jag nåt att säga.
    Vad tyckte du om mitt foto på Jonsereds kyrka... kolla min facebook- ninaform.se

    Snart är hemsidan färdig med...

    Kram

    SvaraRadera