måndag 23 november 2009

Jag har syndat

Som jag tidigare nämnt har jag ju belagt mig själv med shoppingförbud tills vidare. Men så sprang jag på dessa finfina servetterna på Konsum och då sprack ju den planen.




De passar ju perfekt till mina svartvita muggar och brickor, eller hur? Känns som jag borde ordna ett litet te-kalas snart...


Sen slank det faktiskt ner ytterligare en sak i korgen bland matvarorna (som jag ju egentligen var där för att handla...) Tadaa! En härligt tjejig rödrosa prickig barndomsnostalgisk Hello Kitty-plåtlåda full med marshmallows!





"Vad ska det vara bra för nu då?" kanske nån tänker. "Jättebra att ha sygrejer i ute i stugan!" säger jag! Får offra mig och äta upp marshmallowsarna först bara ;)

1 kommentar:

  1. En plåtlåda med marshmallows - sånt måste man köpa! ;-)

    Servetterna var väldigt fina också.

    SvaraRadera